f SITI CNT LIFE STORY: KESAN KEPULANGAN ANGAH . ! type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Sunday, May 15, 2011

KESAN KEPULANGAN ANGAH . !

assalammualaikum korang . 
apa khabar semuanya ? semoga hangpa semua sehat2 lah eh ? kamek sehat2 . bertambah gemOk lorh . apa x gemoknya . dah lah tegahhari makan ayam goreng . malam pulak ajak famili makan ayam kfc ? 

* xmeleleh air liur aku tengok ayam goreng nih ?*

kalau kat sekolah . aku layan makan nasi ayam . kira everyday lah katakan . kalau xda duit . beli mee goreng jeh . 

so , aku perkenalkan kakak aku . namanya NURUL ZAWANI . erm , student UITM kat Kelantan . soo , aku nak cerita kesan dia balik Tampin nih hah !

1) dia balik bawak banyakX3 cerita korea . gilalah . TERGUGAT aku !! tapi , aku kene tahan perasaan GILA AKU UNTUK MENONTON CERITA KOREA .apatah lagi ary khamis ni EXAM .~. ishh , jeles aku tengok angah tengok cerita korea . TAK PE TAK PE , nati abes je PMR . memang mata aku mengadap CERITA KOREA ! aku akan pastikan ! . HAHAHAHA 

* salah satu actor korea yang aku minat , COMEL KAN ?*

ada one day , member aku marah aku :
KAW NI X SUPPORT CERITA MELAYU LAH . 
hahahahahha , SAPA KATA ? aku minat cerita melayu jugak lah . contoh , JUVANA . UNTUKMU LAILA . dan len2 lah 

* disebabkan aku tusyen every monday malam , xdapatlah tengok cerita nih . TAPI , HENDAK SERIBU DAYA . kan ? YOUTUBE ADA ? terima kasih kepada orang yang buad YOUTUBE TUH *

2 )  kesan dia yang lagi mendalam . EVERYDAY MAK AKU MASAK LAUK SEDAP2 . !! woahhhhhhh , KONYANGG ~! pernah sekali mak aku cakap 
JADI SELAMA NI MAK MASAK TAK SEDAP LAH ?
ahhahahaha , kelakar . xdalah . maksud aku  . biasanya mak aku masak 1 dua lauk jeh. ni , bila akak aku balik . ikan masam manis dimasaknya .. bubur . tak ke ISTIMEWA lauk pauk tuh ? HEHEHE 


 
  3) kesan yang lain adalah dia bawak balik laptop dia nih ha . BOLEH LAH AKU ON9 FB . BLOG . hehehe , TAPI , bukan selalu boleh . maklumlah . dia nak MEN-DOWNLOAD cerita korea yang BEST2 !!


4) dia jugak lah orang yang bakal selalu bawak aku ngan adek aku jalan2 bila mak aku keje nanti guna keta baru mak aku nanti . hehehehee 


5) kesan  yang last  ni NORMAL lah . apa lagi , GADUH LAH !! , pernah satu ari tuh aku ngan dia berebutkan NFK . kesian NFK . hehehehe , maklumlah . bukan selalu cium , pegang dan dukung dia ? heheheehe . tapi pergaduhan bak AIR DICINCANG TAK AKAN PUTUS KAN2 ?

  * budak manja aku dan keluarga MUAHHH~ *


SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...