f SITI CNT LIFE STORY: BAHAYA JIKA PEREMPUAN SENDIRIAN . type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Tuesday, May 24, 2011

BAHAYA JIKA PEREMPUAN SENDIRIAN .

assalammualaikum korang . HAW~
Aku nak cerita pasal pengalaman aku DIEKORI oleh ORANG YANG TAK DIKENALI TADI . seram kan tajuk ? haa , aku lagi seram sebab yang diekori tu AKU ! . 

tadi , aku gi tusyen AKTIF MINDA. tusyen tuh pulak malam. so , aku memang nak beli makanan kucing memandangkan makanan depa dah abes . aku pi ngan Nurin , Nana . dieorang teman aku ke Giant . 



masa nak bayar tuh , aku pergi la . XTAHU PULAK DIEORANG KAT LUAR . so , after aku bayar , aku cari la dieorang XADA ! gila panik aku , aku pikir , kalo aku bla tinggalkan dieorang ,dieorang marah nantti . so , dah puasku pusing-pusing cam orang x betul . XJUMPA . aku ada perasan 4 orang lelaki melayu-india tengah tengok aku , mesti dia ingat AKU TENGAH SESAT , CARI SESEORANG . maksudnya , AKU SENDIRIAN ah . aku takut beb !


 

so , dah keadaan cuak cam tuh , aku cepat-cepat kuar . aku pusing , ORANG TUH IKUT , CEHHHH . abes tuh , xkan aku nak stop kan pulak dan menages cam orang tak betul . LAGI BAHAYA , dah la malam , huhuh . so , keluar dari situ lalu kedai mamak , xberani aku pusing belakang . JALAN LAJU2 . sampai kat tusyen , berpeluh badan aku . NI LAH KALI PERTAMA AKU HADAPI KEADAAN CAM TUH . muka lelaki melayu-india tuh yang ikut aku tuh, still aku ingat . BERJANGGUT , PAKAI BAJU ITAM , IJAU , BIRU . tuh je sempat aku tengok . 

FUHH , pengajaran dalam situasi cam nih , 
  • PEREMPUAN, JANGAN KORANG JALAN SORANG-SORANG . kalo boleh bawak GARI IKAT TANGAN KAWAN KORANG SUPAYA TAK HILANG. hahaha 
  • PEREMPUAN , KORANG KENE HATI-HATI SEBAB KAT DUNIA SERBA MODEN NIH , ORANG JAHAT TAK TERBILANG . so , be carefull

  • PEREMPUAN , AWASI KELILING KORANG !!! jeling-jeling sikit orang-orang yang ada dekat yang korang


bek kata pepatah melayu :


SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN .




SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...