f SITI CNT LIFE STORY: haaa , maki-maki dalam exam type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Wednesday, May 25, 2011

haaa , maki-maki dalam exam

assalammualaikum korang , 
arini aku nak story pasal sorang budak lelaki yag kacau AKU TIME EXAM , ntah pekene lah budak nih ~!!! , kertas depan , tapi asyik pusing belakang .




so , sebab aku belum abes jawap solan , aku wat dunno lah ngan dia . aku igatkan bila aku xlayan dia , dia stop CARI PASAL NGAN AKU . fuhh , xrupanya . bila aku abes jawap peksa , dia pandang aku , pastu nak tunjuk EGO dia ~ , ceh , malas aku nak layan , so , aku pandang jeh dia . sampai dia abes bercakap . 




dia bengang ngan aku agaknya , dia maki-maki aku , macam-macam kuar . tapi , aku tetap pandang dia . TUNGGU DIA ABES CAKAP . haaa , sekali

KAU XYAH MEMEKAK BOLEH TAK ? AKU NAK JAWAP SOALAN NIH ! BOD*_
ABEK KAW !

 
bukan aku mahupun cikgu yang marah , sebab aku masih memandang dia dan cikgu kat belakang . ORANG SEBELAH DIA marah dia . TAHU MALU PUSING DEPAN ! 

SO KORANG , NAK JAWAP SOLAN EXAM KITA KENE TENANG BUKAN MEMEKAK ! BARU PAHAM SOALAN :D 




pernah dengar tak orang berkata :

senyap itu lebih bernilai dari berbunyi 

SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...