f SITI CNT LIFE STORY: Langkah berjaga2 ketika di bilik persalinan [ khusus untuk perempuan ] type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Tuesday, May 17, 2011

Langkah berjaga2 ketika di bilik persalinan [ khusus untuk perempuan ]

assalammualaikum korang , aku nak share sedikit info daripada FACEBOOK . HARAP KITA SEMUA AMBIL LANGAH BERJAGA-JAGA .

Info ini amat Berguna untuk anda terutama untuk kaum wanita.. Merasa selamat untuk bebas bergerak tanpa risau atau ragu-ragu berpikir ada ke orang sedang perhati segala perlakuan anda..

Berhati-hatilah, khususnya buat kaum wanita bahawa korang mungkin sedang dilihat dan diperhatikan ketika menggunakan cermin yang tergantung di tandas awam, bilik hotel, mahupun di bilik persalinan pakaian.. 

Oleh itu, kita perlu pastikan cermin yang digunakan tu adalah cermin biasa ataupun cermin 2 arah.
Cermin biasa adalah cermin yang kita nampak diri sendiri dan dan cermin 2 arah adalah jenis cermin yang orang disebalik cermin boleh melihat kita, tetapi kita tidak dapat melihat mereka.

Bagaimana kita ingin bezakan? Mari lihat foto dibawah ini.



Ini KACA DUA HALA. Apabila korang  letakan jari, hujung kuku korang nampak bertemu dan tiada ruang antaranya, maka, AWAS, ANDA SEDANG DIPERHATIKAN.


Ini pula adalah cermin yang sebenar. Apabila korang letakkan jari korang seperti dalam gambar, hujung kuku korang akan kelihatan seperti masih ada ruang dan tidak dapat dirapatkan walau ditekan kuat.

so , korang nampakan perbezaan CERMIN DUA HALA dan CERMIN SEBENAR . kepada kaum wanita , kita mesti taknak orang laen yang bukan mukhrim  melihat aurat kita . PELIHARALAH . Dunia makin moden , manusia makin bijak untuk menipu . 
 SEMOGA ALLAH MENLINDUNGI KITA SEMUA . AMIN .

SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...