f SITI CNT LIFE STORY: ulat dalam mulut .iuww type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Tuesday, May 17, 2011

ulat dalam mulut .iuww

assalammualaikum korang . hye2 . 
panas kan petang rabu nih ? nasib baek lah takda koku . BAHANG . makan aiskrim sedap nih ~~


erm , aku nak share cerita pasal ulat petang nih . JANGAN MUNTAH DEPAN PC ANDA , MAKE SURE MUNTAH KAT DALAM MANGKUK TANDAS . lebih afdal gitu . HAHAHAHAHA . 

Tadi , aku jumpa buah mangga sebelah singki . so , aku ambeklah nak makan . aku kupas kulit dia . DOK KUPAS KUPAS .ambes , kerana kelaparan yang sangat melampau . HEHEHEHE , aku pon makan jeh lah xpotong . bila dah makan ''sikit'' mangga tuh . ADA LUBANG HITANG & ULAT!!!! 

OMG !! 


dengan automatiknya , aku MUNTAH dalam singki depan aku . YA ALLAH .korang rasa berapa puluh kali aku kumur ? sapa x terkejut bila nampak ulat dalam buah or makanan yang half daripada makanan tuh ada dalam mulut kita ? NASEB BAEK LAH AKU TAK KUYAH !!! . 

so , pengajarannaya : BACA BISSMILLAH SEBELUM MAKAN , POTONG ELOK-ELOK . paham ? JANGAN JADI MACAM AKU 

* aku rasa itulah kali terakhir aku makan mangga ? ''MAYBE'' .. 
*MASIH TERASA LOYA ~ 




SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...