f SITI CNT LIFE STORY: BORNDAY MAK type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Monday, April 25, 2011

BORNDAY MAK

assalammualaikum korang . 
aku nak cerita pasal mak aku punya birthday 20 aribulan lepas .. 


pagi tuh aku  tido lambat sebab nak create 1 sms nak hantar kat mak aku jam 12.00 am . AKU INGATKAN AKU ORANG PERTAMA . rupa-rupanya , orang kelantan sana dah antar dulu , cis , orang kelantan tuh angah aku . ish2 , aku lambat antOr lah . kecewa jugak . huhhuhu



aku bercadang nak beli adiah mak aku guna duit belanja aku memandangkan ayah kasi 10rm . kenelah ikat perut waktu rehat . hehehe , alah , xmati pon kalo xmakan sekali kan? asalkan aku dapat beli adiah buad mak aku . biasanya aku xpergi koku . tapi aku pikir2 balik , macam mana aku nak beli adiah kalo aku balik rumah . sebab aku boleh kuar rumah , kedai pon jauh . so i decide to go koku so can i go buy my mom present . aku pon pergilah kat giant ngan duit 8 inggit . 2 inggit tuh aku beli roti + air masa rehat . aku chow giant ngan wani , jiyah , shera . AKU RASA TUH LAH PERTAMA KALI AKU PERGI GIANT NGAN KAWAN-KAWAN . maksud aku , slmanya mak aku mana bagi aku pi giant . katanya :
kau jangan nak mengada kak . nak melintas jalan . risau aku
tuh lah ayat mak aku setiap kali aku cakap aku nak ke giant . nak wat cam ne ? kalo aku degil jugak nak pergi . apa-apa jadi susa . sebab cakap ibu nih biasany BETUL . MACAM MANA KALO  AKU PERGI JUGAK PADAHAL SEMALAM AKU CAKAP KAT MAK AKU DAN DIA XKASI , AKU EKSIDEN  ??? haa , so , ari sebelum tuh , aku xkasi sapa-sapa pon aku nak gi giant kecuali member-member aku . depa yang teman aku pergi shopping dengan duit 8rm je dlam tangan .. HAHAHA 




so , abes waktu sekolah . aku pob teruskan perjalanan ke giant dengan selamat . ^_^ . mcam2 aku nak beli untuk mak aku (padahal kat tgn ade 8rm jeh) 



pertama aku ingatkan nak beli senduk .. ade senduk 5rm . tapi shera cakap , apakaw ni fatimah . lain2 . 

so , the next igtkan nak beli karpet tandas


biler pikirkan balik , rasanya xnak lah . rasa cam .. ntah lah . TUKAR-TUKAR !!

so , akhirnya aku beli baju 5rm .. haa , MURAH KAN ? oraitlah tuh . naseb bek aku ada tanya mak aku dia punya saiz baju bape pagi tadi .  

*baju tuh bukan baju yang ade kat atas ni*

tu pon yang paling murah . igatkan nak beli baju tido warna ping . tapi 10rm pulak . aku hanya ade 8rm jeh . MANA CUKUP ?! 

thank a lot kat shera , wani , jiyah , athirah . sebab teman aku shopping 



malam tuh aku , adek , ayah ngan makgi karoke .. akakakakaka ,mak ayah adek NYAYI .. aku ? lalalalla , ontah leh . hujan je malam tuh .HAHAHAHA . 

BEB AND BRO , nati aku uplod gmbr msa bornday mak aku eh . sekarang x leh lah . xsempat . WAIT WAIT AND WAIT EH . love u all . 







SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...