f SITI CNT LIFE STORY: sejarah aku dengan lipas . type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Friday, October 28, 2011

sejarah aku dengan lipas .

assalammualaikum semua , dan selamat tengah malam . 

malam ni kalo korang boring boring , jum baca entry aku ni . accuatlly , aku dah lama nak ceritakan benda ni , tapi ASYEK LUPA , ASYEK LUPA , huhuh ..


gini , kesah aku ni adalah punca sampai sekarang aku x rapat / dislike lipas . aku xbenci , xgeli . tapi aku x suka . menyampah pun ada . heee . 

kesah ni dah terlalu lama . lama , sebelum aku pindah . duluu rumah aku teres je , pintu pun dah nak kopak . so far , alhamdulilah .. walaupun pintu dah nak    kopak , xda pulak orang pecah rumah :D

dulu , masa aku keciik keciik . aku xberani tido sorang sorang . kalo xdengan akak akak . mesti dengan mak dan ayah . mak ayah akan bentangkan tilam sebelah katil mak ayah . pastu , adek lelaki dan ayah aku tido atas . aku dan mak kat bawah . 

ada satu malam tuh , dalam gelap . aku dapat rasa something is moving kat muka aku . so , aku tepiskan ke tepi . sebab aku igatkan semut . dan secara langsung aku igatkan dah x dalah kan . rupa rupanya benda tuh gerak gerak lagi kat tangan aku . last last aku tampor leh . bila aku dah tampor benda tuh , aku rasa berair .. so , alu wake up lah . aku pegang muka , dan tangan . berlendir . aku pikir bukan bukan . so , aku kejut mak . suh dia teman aku ke tandas . 

aku ada cakap dengan mak , yang bau cecair tuh , hanyir . mungkin ke KENCING LIPAS . mak cakap MEREPEK je kau nih ! . 
ermm , 


bila aku nak tido balik , memang aku berhati hati . tertiba aku nampak benda kecik tengah terbang dari bawah katil ke atas amari . SUMPAH MENAKUTKAN , aku bukan pikirkan hantu masa tuh , just , aku memang dah agak ITU LIPAS !  
mengakutkan lantas aku peluk mak . 
MAKKK ~ 

so , walaupun korang atau member member aku kekadang tangkap lipas then letak atas tudung budak budak perempuan . aku TENANG je , padahal hati GELORA JIWAAAA ~ , kalo ada peluang melarikan diri - keluar kelas - aku KELUAR ! 

ermm , tulah kesah aku dengar lipas . sampai sekarang aku takut lipas even thoo , benda ni dah bertahun tahun lepas . TAPI CUBA BAYANGKAN KORANG KENE KENCING KAT MUKA ? DENGAN LIPASSS ~~ arghhh !! 

walaupon aku takut lipas , aku xsampai hati nak bunuh . aku lari kan diri je .  janji lipas tuh xkacau aku . 

# esok nak pergi swimmimg . lama aku x pergi mandi manda .  

SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...