f SITI CNT LIFE STORY: KISAH RINGKAS SEBELUM PMR ~ type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Tuesday, October 11, 2011

KISAH RINGKAS SEBELUM PMR ~

assalammualaikum . 

kesah ini tidak ada kene dan mengena dengan korang . IA PASAL AKU , SITI CNT . owner blog ni . 

aku jalani kehidupan macam biasa . aku bukannya artis korea or pelakon hindustan , aku je berangan jadi gitu . hehehe , 




baiklah , hari semakin berlalu , masa semakin melepasi angka dan angka . aku dapat SLIP KEMASUKAN . aduhai , masa tuh , aku rasa MENYESAL NA MANPUS . yelah , kalolah boleh diundurkaN masa , aku nak jadi form 1 balik . belajar dan tidak bermain ... itulah PENYESALAN kan ? hariaku dapat slip hari tu jugak lah aku dapat jadual exam . sebenarnya boleh je tengok iternet tapi disebabkan STREAMix yang tak berbanyar MEMANG TAK LAH ! bila da dapat jadual exam , aku kasi mak . ntah kenapa , , mak boleh potostek banyak2 then tampal kat dinding dapur. RIMAS PON ADA TAU ! nak pi tandas nampak jadual , nak makan , nampak jadual , nak basuh tangan , nampak jadual . MEMANG MENGINGATKAN AKU DUA PULUH EMPAT JAM dengan PMR ! huh , ntahlah . 

hari demi hari masa berlalu pergi . huuuu ~ aku sakit pulak . demam , batuk , muntah muntah . 

ada one day tuh , aku 4 kali muntah . 3 kaali muntah dalam kelas. MENJIJIKAN KAN ? ****a pon marah aku . masa tuh aku rasa sedih sangat . ku da la sakit . kene marah pulak . macam jatuh ditimpa tangga. sedih tauu ...  but that ok . manusia ada macam macam kan ? 

tpi aku nak ucap beribu juta terima kasih kat QASEH SERI , sebab banyak tolong aku masa aku sakit . series terharu . aku muntah dia kasi aku aiyak . aku muntah dia tolong jilat  lapkan . tolong buangkan sisa , HAHAHAH , tengs pika sayang ~ 
:D 

seminggu sebelum PMR pulak aku demam . gila kan ? ayah aku marah ohhh  . macam ni kisahnya , 

aku tengah tunggu pakcik tuuk ambek aku sekolah . tiba-tiba hujan renyai jadi lebat . aku x nak kete pakcik , sebab aku berteduh kat bumbung terlebih depan dewan . ramai orang time tuh , bila dah terang sikit , aku cepat cepat naek nak tengok pakcik dari tingkat atas . masa tuh aku kene la ujan panas . THE END . 

aku x salah kan pakcik mungkin da takdir aku kut .. ~ ..  hahahah , okehla . nak buat cam ne . PMR TETAP PMR .  aku tetap abik nya . 


bersambung... ( ada tugas yang telah diamanahkan dan perlu dilakukan ) sedih la .. ~ 




% aku nak uat contest nanti . JOIN TAU ~


 




SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...