f SITI CNT LIFE STORY: ALONG MACAM MAK type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Thursday, October 27, 2011

ALONG MACAM MAK

assalammualaikum semua , 

selamat malam , malam yang indah kan ? banyak betul bintang di dada langit yang tiada pengunjungnya . haaaiii , INDAHNYA KUASA MU YA TUHANKU ! 

malam yang indah ni menbawa aku terbang bersama lamunan ( macam ayat novell pulak , maklumlah , baru habes baca 1 buku tebal ) .. haha , no la , just aku nak cerita sedikit perkara yang buat aku sebak malam malam nih . 

sejak hari senin lepas aku lepak uma along . saja je nak habeskan cuti deepavali . so , aku pon kerja part time tanpa gaji ( dengan rela hati dan diri ) aku jadi baby sister untuk anak buah sulung aku niii , 


so , ada masanya aku terlihat kemesraan along dengan anak sulung dia tu . timetuh , aku betul betul igatkan mak . masa aku dulu , mak tantang aku macam tu ke ? mak jaga aku cam tuh ke ? mak maen maen dengan aku macam tuh ke dulu ? haiii , mesti macam tuh kan ? 

aku rendu sangat kat mak . serius , walaupun mak aku tuh straight ! tapi aku cuba paham kenapa dia straight gitu . SEBAB DIA SATU KE KAN ? RISAU . kan ? 

bila aku da besar nanti , aku mungkin macam mak jaga anak anak dia , macam along jaga najah . tapi  , masa depan siapa tahu ? 





# malam yang sunyi ditemani bintang-bintang yang bergelipan kat luar sana tuh . haiiii 

SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...