f SITI CNT LIFE STORY: perpisahan , lumrah hidup type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Friday, June 24, 2011

perpisahan , lumrah hidup

assalammualaikum semua . dan selamat pukul 5 :D


pieww~ , penat seyh . aku baru je bangun tido nih ha . MENUNGGU FACEBOOK ABES UPLOAD , BUKAN MEN LAMA ! , rasa nak tumbuk pon ada :D




kali nih aku nak kongsi cerita pasal kat sekolah tadi . ada MAJLIS PERSARAAN DENGAN PUAN ROHAYAH .. semua cembeng . hehehe ,




jom aku intro sikit pasal dia 
  • MANTAN GURU YANG TELAH BERKHIDMAT SELAMA 13TAHUN DI TBS 
  • MANTAN GURU PELAJARAN KH-ERT DAN BM 

  • XPERNAH MENGAJAR AKU SEPANJANG AKU BERADA DI TBS 
  • XPERNAH MARAH AKU SEPANJANG AKU BERADA DI TBS 
  • XPERNAH LENGKANG DENGAN SEMYUMAN 
  • XPERNAH AKU TENGOK DIA MARAH SAPASAPA
  •  TELAH MENJALANI PERBEDAHAN DI BAHAGIAN LUTUT
ha , tahu dah ? itulah sendikit intro tentang dia , ^^ , nice to know she


 

okeh sambung cerita awal tadi , 
masa pagi kat sekolah sepatutnya buat di tapak perhimpunan .. BUT , HUJAN PULAK . so we did it at dewan . aiyooo .


macam selautan kan kan , dan aku ? sit paling depan . bila cikgu kasi ucapan , kau ingat nampak ke muka ? aku nampak mirofon jeh . sedih , >.<




pastu ada penyampaian adiah , wa wa wa , banyakkk cikgu dapat adiah .. ada biru , kuning , pink , kotak  , bentuk love , bentuk bulat . banyak lah , kecil besar . and , dsitulah bermulanya aksi laga laga pipi , peluk memeluk :D 
hanya mampu tersemyum ketika itu . reporter pon ramai yang ambek gambar , kiri kanan . semua ada , ai maklumlah ... nak buat gambar cikgu ruhayah sebagai kenangan . 




after that , kene masuk kelas balik . PEMBELAJARAN SEPERTI BIASA , tapi , aku rasa math je yang belajar . hahahha , 



jadual baru , malas nak salin deh , so SNAP SAHAJA t_t ...


pada jam 12 , ada PERARAKAN MENGHANTAR PULANG CIKGU :D

masa tuh lah budak budak tbs menbakar diri di bawah cahaya metahari . HAHA , 


tapi , bagi aku PART NIH AKU SUKA <3 
cikgu rohaya peluk cium pelajar dia . heheh , that so sweet and terharu :D




ada sorang cikgu nih kata kat cikgu rohayah , 


tak pe , rumah akak dekat , nanti boleh datang

rumah cikgu memang dekat pon . belakang sekolah je :D (kalo xsilap aku lah)

pengetua ( baju merah ) hanya memandang  :D


so , lorong khas untuk cikgu berjalan akhirnya sampai diperhujung dimana , ada sebuah kereta api yang dipandu oleh cikgu kh aku iaitu puan susila menunggu cikgu ..... 


memang best lah aku cakap !!! tapi yang kelakar si wani pulak sedih tetiba , ada sorang akak senior nih cakap 
ehhh  kenapa wanie nages tuh ? tuh mak angkat dia ke

tak tahu lah kenapa wanie menages . 


masa kereta mahu pergi dan meninggalkan perkarangan sekolah , cikgu susila bunyikan HON , 
PON PON PON

dan kereta pun bergerak pergi , serta . SEMUA PELAJAR MENLAMBAI CIKGU ~!! , HEHEH ,


video




# WE WILL MISS U TEACHER !
SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...