f SITI CNT LIFE STORY: sejarah tentang sifir type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Thursday, June 9, 2011

sejarah tentang sifir

assalammulaikum dan salam petang khamis .


hey , korang hafal tak sifir ? syuss , jangan jawap ... hahhaa 




hahaha ,dulu kalo aku nak jawap solan sifir  5 , aku pandang jam . HAAHA , sebab tuh masa exam aku bawak jam . HAHA , kalo sifir 9 ,aku guna tangan , hahah , sifir 2 .. in my mind . HAHAHAHA , 


aku igat lagi peristiwa ayah aku ajar aku sifir 3 . HAHA , susa betul nak hafal ~ hehehe , ayah aku garang ooooo ~




hahaha , di ajar aku dengan sore yang tinggi .. ayat-ayat dia yang aku masih ingat 
kau nampak rotan nih ? nak kena sembat ko ?
aku menagis wokkk !!! kenapa mak aku tak tolong aku ? mak aku pernah berkata 
apa yang kami buat adalah untuk masa depan anak-anak 
erm , mak aku hanya jadi penonton dan pendengar je lah time tuh ~ dan aku , terus menagis , dan menagis ,.. TAKUTTTT 



last-last , aku cakap ngan ayah aku . aku nak gi tandas nak buang air . PADAHAL , AKU MUNTAH . segala macam makanan kuar , ayam . sayur , nasi .. hahaha . geli pulk bila banyangkan muntah aku tuh ~ hehehe , 


abes muntah , aku pon bla .. biakan macam tuh jeh ,. AHAHAHA , 
> pemalasnya aku kan < hahah , aku xd mood time tuh , last-last akak aku yang tolong jirus kan muntah tuh . aku kembali ke tempat tadi . tengok-tengok ayah tak da . mak cakap ayah d kuar . YAHOOOOOOOOOOOO !! mux terlompat-lompat aku time tuh ? ehehehehehe , 




jom nyanyi sama - sama ? LOMPATSIKATAK LOMPATTTT ~hahahaha , 


so kawan-kawan , 



  • bila mak ayah korang marah korang ... PIKIR POSITIF KEH ? pikir apa sebab depa marah kita , 



  • hidup nih macam roda , nati bila dah besar . kita akan jadi mak bapak macam dieorng jugak . dan kita akan didik bakal anak-anak kita juga> xda kene mengena <



  • BAWAKLAH JAM , UNTUK MEMUDAHKAN ANDA JAWAP SOALAN . hahaha






SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

1 comment:

  1. ai.. kena mrh poen leh muntah ke. den trimo yo pastu positif change diri sndiri.. haha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...