f SITI CNT LIFE STORY: TEKNIK MENJAWAP Soalan PMR type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Wednesday, June 22, 2011

TEKNIK MENJAWAP Soalan PMR

assalammualaikum semua dan selamat menjamu selera di petang rabu . 


ADUHH , mengantoknya petang nih !! nak tido lah ~






tapi apakah daya ... KEJE BERLAMBAK kata , mari mari mari ~ hehehe 


tadi pagi , TBS ada buat 1 program KHAS untuk pelajar-pelajar tingkatan 3 yang BAKAL MENDUDUKI UJIAN PMR . oh my god ~ 


lagi 5 minggu !!! percubaan ~
hahahah , apa yang boleh aku cakap ... 

MASA TEKNIK MENJAWAB SOLAN SCIENE , cikgu tuh kasi amaran .. katanya JANGAN TIDO ! heheheh , aku dah lah duk depan SEKALI .~. aku siap beli air mineral plastik tuh satu sebelum ceramah tu start  takut mengantok dan tertido pastu menghindari daripada DIHENPOK DENGAN CIKGU ~ hahahah...




okeh , alhamdulilah aku dapat menglalui ceramah tuh dengan baek dan.... DAPAT APA YANG DIAJAR OLEH CIKGU TUH ~ . yeayy . 


--> REHAT <--


KRONK KRONK , pika , kau tak dengar ke bunyi perut aku ?
KRONK KRONK , XPON . kau tak dengar bunyi perut aku keh ?

pastu , aku pika BERGEGAS KE KANTIN !! hahahaha , perut , dari jadi KRONK KRONK jadi NYUUM NYUMM , hahahaha .


kali nih . AKU BELI 2 AIR MINERAL , sebab pasni subjek BM . ''agak mengantuk'' tuh , so kene ready awal . hahahhaha , masuk je dewan . dah start .. bila dah start . MUKADIMAH PANJANG-PANJANG ... bila dah panjang2 , mata dah start nak tutup . bila dah nak tutup aku bpon bukak air minum . TUP TUP ABES DUA-DUA . adoiii , 

tut tap tut tap , dah pukul 12.30 , kali nih agak BEST SIKIT . hahaha , sebab aku DIPANGGIL UNTUK KE DEPAN . malu ? jangan tanya lah ~ ... tapi , bila pikir-pikirkan balik . xyah malu sangat sebab yang ada kat depan semua kawan kawan sebaya . LAEN LAH KALO ADA ABANG-ABANG SENIOR atau AKAK-AKAK SENIOR kat depan ... erkk , >.< , 

masa tuh jugak . dewan riuh dengan gelak tawa . TUH YANG TAK NGATOK TUH ~ yeayyyy ~ , cayalahhhh . 
:D

esok ada lagi , agama . agak - agak bape air kene beli ? 1 KOTAK ? hahaha 

# tatkala aku bosan masa bm , aku cakap ngan pika 
SAPA BERCAKAP SEPANJANG PROGRAM NI ABES , DIA KENE PIH DEPAN KELAS DAN CAKAP ''AKU KALAH''

haaa , dan dan dan ..... AKU MENANG !! YEAYYYY ~  so , pika jangan lupa . HIK HIK HIK . 



 

SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...