f SITI CNT LIFE STORY: SELAMAT TINGGAL type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Wednesday, December 28, 2011

SELAMAT TINGGAL

assalammualaikum korang dan selamat petang yang hening . 

apa khabar korang semua . harap sehat sehat belaka ! . aku ? alhamdulilah sehat . dah nak masuk tahun 2012 kan ? apa perasaan korang ? XSABAR ? sama lah dengan aku ! hahaah , xsabar nak masuk sekolah balik ! 




rindunya nak update blog . ! . banyak cerita nak kongsi bersama . banyak benda aku lalui  sepanjang aku 'terhenti' update aritu . ramai jugak (dikalangan sepupu pupu aku ) tanya KENAPA XUPDATE BLOG and etc.

maafkan aku . aku mungkin akan terhenti untuk selamanya . OH TIDAKKKK ~! xlah sampai macam tuh , mungkin untuk berbulan bulan lamanya . atau mungkin jugak untun betahun tahun lamanya ! insyaAllah , sampai ada orang yang sudi menbayar bil internet . aku sambunglah blogging aku . aku ni xda duit :(( tapi x pe . ada masa aku ke cc . macam sekarang nih ! 

baeklah , biar aku kasi cerita satu kesah sebelum blog aku ni berhenti update untuk 'seketika' . 


PENILAIAN MENENGAH RENDAH . ujian tuh la yang aku ambek bulab punya bulan lepas . dan dah pun keluar result 22 dis 11 aritu . aku x ke sekola untuk ambek slip ujian sebab aku ke kl nak jaga anak buah  aku . aku tahu keputusan aku melalui MySMS . haa , start jam 10 am aku dah antar . TUNGU PUNYA TUNGGU , sampai terbuang air besar aku . jam 11am baru dapat mesej dari MySMS . 1 jam lamanya aku tunggu macam sehari lamanya aku tunggu . HOHOHO ! . 

so , bila dah dapat mesej tuh aku tutup skrin handpone . TAKUTLAH KONON ! . slow sloa turun . sampai satu ayat 7A1B . aku menjerit kuat gilaaaa . dah tuh aku menages . Najah yang kat depan tuh pelik .. takut agaknya , dia peluk aku .. 7A1B . macam mimpi . lepas aku abes tidokan najah dalam buai aku tengok balik handpone aku . BIAR BETOL !! aku xpernah (seumo hidup) dapat sc dan math A . aku bukan pandai sangat ! aku send mesej tuh tanpa memasukkan satu huruf kat mak ,ayah , angah dan along . DIEORANG PUN XSANGKA  ! aku cakap AKU LAGI LAH XSANGKA ! . mak kol aku , nages nages . dia cakap XPERCAYA jugak ! dia cakap  tahniah dan terima kasih ! . bile dengar dia nages aku pon 2x3000 la menages sekali !! 


haha , dalam hati aku xdalah gembira sangat . LEBIH KEPADA TERKEJUT ! otak berfikir : mungkin MYSMS silap kasi result kut . aku bukannya pandai ..bla bla bla .. 

bila petang tuh mak aku kol cakap 
mak da ambek result kau . kau tahu kak ayah kau gembira sangat . 

start dari situ , aku terus percaya ... start dari situ jugak aku semyum sampai ke telinga arh . inbox penuh ngan TAHNIAH TAHNIAH . malangnya kredit pulak tak da . kesian kengkawan aku yang tanya result aku berapa ! . 

so itula cerita nya . mak aku dah panggil . HAHA  , 




SELAMAT TINGGAL TEMAN TEMAN BLOGGER ! jumpa lagi nanti ! . SELAMAT TAHUN BARU @!




SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...