f SITI CNT LIFE STORY: cerekarama tv3-AMPUNKAN DAKU type='image/x-icon'/>

DEAR FOLLOWER

Saturday, February 12, 2011

cerekarama tv3-AMPUNKAN DAKU

assalammualaikum semua ,

korang tgk xcerita AMPUNKAN DAKU tv3 ? bestt cerita 2 , sedih ... byk pengajaran boleh dpt dri situ ... korang patt tgk... aku ngan mak aku tgk , meleleh air mata kiteorg , dlm hati aku , aku berhrp .. after cerita ni dtygkan , dptlah rmai remaja yg tlh 'tersasar' tampilkan diri untuk mengubahi diri sendiri ... percaya lah , masyarakat malaysia xkejam ... kami , masih syg korang .. Disamping itu , aku berdoa pda Allah , agr melindungi kaum hawa dripada tersasar ..amin robbana allamin ....

p/s : kalo crta tu msuk anugerah skrin , kita rmai2 VOTE okehhhh !!

kata Sheila Rusly(facebook)

"pls watch..banyak pengajaran khususnya tentang remaja kita yg tersasar jauh dr landasan. harap Ampunkan Daku dapat membantu kerajaan mengurangkan gejala sosial yg semakin berleluasa..kita tidak mampu menghapuskan tapi kita mampu mengurangkan..insyaallah..amin.."




antara pelakon dlm cerita AMPUNKAN DAKU


smga kita ambik pengajaran drpda cerita tu


SILA TINGGALKAN JEJAK ANDA DAN TERIMA KASIH KERANA MENBACA

0 BERBICARA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...